środa, 31 sierpnia 2011

At first...

Rozpoczynam prowadzenie bloga. Moja wizja na temat tego jak ma wyglądać wciąż powstaje, jeszcze nie wiem czy będzie to blog tylko o modzie, kuchni która jest niewątpliwie jedną z moich pasji, tańcu to też na pewno, urodzie, spostrzeżeniach na temat aktualnych wydarzeń, bo być może wysile się na nieco bardziej osobiste wywody, ale to okaże się z biegem czasu.
Na pewno nie jestem ekshibicjonistką emocjonalną, ale zdarzają mi się wylewne dni.

 Oto moja skromna ( zamyślona, do zdjęcia :P ) osoba.



Dlaczego założyłam bloga?  powody są błahe, nie chodzi tu o żadną potrzebe terapii, nic z tych rzeczy. Od zawsze miałam duszę artysty i wielmożną chęć ukazywania piękna, takiego jak ja go dostrzegam, zawsze lubiłam dzielić się z innymi swoimi spostrzeżeniami i w pewien sposón nakierunkowywać ich...hm.... czasami widziano to jako wade, ale tak mi zostało.Może na początek nie będę dużo pisać... po prostu z czasem, wszystko będzie sie rozwijać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz