poniedziałek, 25 marca 2013

Plante system - Płyn micelarny

Hej. Dzisiaj chciałabym przedstawić bardzo udany zakup kosmetyczny. Zacznę od tego, że borykam się z problemem wrażliwej cery i zaróżowionych policzków, dlatego z reguły używam kosmetyków aptecznych, zwłaszcza do pielęgnacji twarzy.

Ostatnio w moim Rossmannie dodano półkę z kosmetykami ekologicznymi, ale, zauważyłam, że nie ma nią zainteresowania więc szybko zaczęto wyprzedaże ów kosmetyków - wtedy to zakupiłam Płyn micelarny ( 500 ml ) Plante system rosalkalm w cenie 38 zł, normalna cena 59 zł. I uważam to za szczęśliwy przypadek !




Plusy:

- bardzo dokładnie oczyszcza twarz z kosmetyków
- uspokaja skórę
- daję uczucia "oziębienia" skóry
- jest wydajny ( mała ilość wystarczy by zmyć makijaż )

Minusy:

- regularna cena dosyć wysoka
- mało przyjemny zapach

Podsumowując i tak uważam go za najlepszy płyn micelarny z jakim miałam do czynienia, zwłaszcza dlatego, że spełnia w 100% swoje główne zadanie - DOSKONALE OCZYSZCZA !

A wczoraj mój K. zabrał mnie na obiad na miasto. Także ja i moi chłopcy ( jeden jeszcze w brzuszku) bardzo się najedliśmy bez wkładania wysiłku w przygotowania, uwielbiam gotować, ale czasem lubię być rozpieszczona... :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz