piątek, 22 marca 2013

Test z Vichy i prezent od Biodermy

Dzisiaj udało mi się dostać zestaw do testowania od Vichy, jestem bardzo zadowolona, bo właśnie kończy mi się mój krem Vichy aqualia thermal riche, którego używam na noc i zanim kupię nowy, sprawdzę czy nie ma nic lepszego.

To zestaw jaki otrzymałam dla młodej skóry. Vichy przygotowało również zestaw dla skóry dojrzałej w srebrnym pudełku.

Tak wyglądają próbki z mojego zestawu.

Oprócz tego dzisiaj dotarła do mnie nagroda z konkursu Biodermy ( z facebooka ) , bardzo miły początek dnia. Miałam już próbki BB creamu i bardzo mi się spodobał więc bardzo się cieszę na pełnowymiarowy produkt. Ponadto do kremu dołączony jest również Płyn micelarny.


A teraz coś jeszcze... mam ochotę na lekkie zmiany w moim wyglądzie, więc zainspirowana kolorem włosów innej blogowiczki zapragnęłam mieć naprawdę jaśniutkie blond włosy. Jakiś miesiąc temu drastycznie skróciłam włosy. Miałam już bardzo długie, a ścięłam po ramiona. Zrobiłam to z pobudek czysto praktycznych. Szykując się na bycie mamą, stwierdziłam, że mycie tak długich włosów jest zbyt uciążliwe, a suszenie moich włosów naprawdę długo trwa.  Przechodząc do sedna, teraz oprócz zmiany długości zabieram się także za zmianę koloru . Wybrałam Loreal Excellence Superjasny blond naturalny. Trochę się obawiam, ale zobaczymy !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz