czwartek, 21 marca 2013

Zakupy na wiosnę

Jak na mnie, to dawno nie byłam w zakupowym transie, a to za sprawą mojego rozsądku, który mówi mi, że już nie czas na rozrzutność. Ale hola hola ! - pomyślałam. To żadna rozrzutność, bo przecież jak urodzę, nie będę miała czasu na zakupy, a nie mogę też się zupełnie zatracić w macierzyństwie, bo po prostu nie byłabym szczęśliwa. Jestem młoda i od zawsze uwielbiam wyglądać dobrze, a przede wszystkim czuć się pewnie i ładnie. Dlatego też....ruszyłam na zakupy i dorwałam te oto rzeczy.

torebka - Top secret ( 120 zł )
brązowe oxfordy - paczka z Paryża,
miętowe tenisówki - House ( 80 zł )

pudrowa koszula Mohito (130 zł )
                                                              miętowa bluzka - House ( 40 zl )
                                                               różowa - Cropp ( 20 zl )



                                                         spodnie - House ( 80 zł )
                                                             bluza - House ( 80 zł )

Nie jestem fanką Housa , ale miałam zniżkę 30 % i te rzeczy wpadły mi w oko ;) Jak już będę używać tych ubrań to zrobię zdjęcia i wstawię. Narazie się nie mieszcze :) 



3 komentarze:

  1. Fajne zakupy - zwłaszcza pudrowa koszula Mohito :) Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) na żywo wygląda dużo lepiej i te perełki...love it

      Usuń
  2. śwetne zakupy też musze o tym pomyślec ;)) również obserwuje pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń