niedziela, 4 września 2011

Słonecznie...;)

promienie słońca i wysoka temperatura to to co Marciochy lubią najbardziej. Oby prognozy się nie sprawdziły i jeszcze były szanse na naładowanie baterii na jesienne i zimowe dni. Już się boję na samą myśl o moich sezonowych depresjach. Słońce nie odchodź!

Ostatnio miałam okazję być gościem na weselu. Nie miałam czasu wcześniej przygotować kreacji więc dosłownie dzień wcześniej znalazłam tę sukienkę.
Zwykła, koktajlowa sukienka, ale uroczo podkreślająca talię - granatową kokardką. Ponadto ma mocny koralowy odcień i ładnie prezentował się w tłumie modnych w tym sezonie kolorów typu nude. Do sukienki dobrałam wysokie czółenka w kolorze beżowym. Zapewne nie pozwoliłabym sobie na taki kolor sukienki , gdybym nie zażyła wcześniej dwutygodniowych kąpieli słonecznych w Bułgarii ;) Moja skóra w wersji ze stycznia wyglądałaby tu tragicznie.


Codziennie wchodzę na missuniverse.com aby oddać głoś na piękną Rozalię Mancewicz, ażeby dostała się do finału i wygrała konkurs! uważam, że od wielu lat nie było tak pięknej polskiej kandydatki, przede wszystkim reprezentuje słowiański typ urody, w końcu tak doceniany na świecie ;)
http://www.missuniverse.com/members/profile/599559/year:2011

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz